Buty na wiosnę






Wiosna wiosna wiosna ach to ty! Wreszcie mamy, wyczekiwaną wiosnę! Ciepłe promienie słońca dają nam nadzieję na ładniejszą pogodę, wyższą temperaturę i wyczekiwaną zmianę obuwia na lżejsze! Nowe kolekcje na sklepowych wystawach rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, w moim "napiętym" kalendarzu nawet zakupy trzeba planować. Jakiś tydzień temu wybrałam się na wiosenny shoping, podekscytowana poszukiwaniem perełek trochę się zawiodłam, znasz to uczucie kiedy coś Ci się podoba a nie ma twojego rozmiaru? No właśnie! Lubię zakupy online tam zawsze coś znajdę, kolejny raz postawiłam na Zalando!
Nie należę do osób podążającymi za trendami, stawiam bardziej na swój komfort i wygodę.

Modne nie za bardzo, wygodne? Polecam wam typ mokasyny, wygodne do śmigania po mieście,do pracy. Sprawdzą się w większości stylizacji. Polecam 


 Dorothy Perkins LEENA  New Look LIGHTENED


Cichobiegi firmy "Szelest" Kolory pastelowe królują tej wiosny! Zawsze jednak warto mieć w szafie coś ciemnego,wygodnego. U mnie sprawdzają się na wypady za miasto, zakupy. Jak już wspominałam nie jestem modna bardziej stawiam na wygodę dlatego najczęściej sprawdzają się u mnie adidasy albo trampki.


Converse CHUCK TAYLOR ALL STAR LEATHER - PASTELS Geox RAVEX - Tenisówki i Trampki Reebok Classic Tenisówki i Trampki


A jeśli już mowa o elegancji to również wygodna, jeśli buty na obcasie to raczej na klocku, stożku lub słupku. Należę do wysokich kobiet więc staram się też wybierać buty które nie zrobią ze mnie brzozy.


 Anna Field Pier One Czółenka na platformie Anna Field


Lubię Zalando za to że cały asortyment pozwala Ci znaleźć fajne perełki, mają zawsze jakieś promocje. Ogromny wybór bez wychodzenia z domu! A co najlepsze zawsze możemy zwrócić,lub wymienić na inny rozmiar.


Widziałam już sporo postów na ten temat, u mnie ostatnio ogromny poślizg ale już staram się to nadrobić. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania i obserwowania. Miłego dnia 🌸🌸🌸

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger