Tanie kosmetyki - pytanie czy dobre ?

      Czasami tańsze nie znaczy gorsze. 






Od zawsze używam kosmetyków z niższej półki, są nie tylko dobre ale i tańsze. Jak wiemy kosmetyki dobre jakościowo kojarzą nam się z wysoką ceną, co za tym idzie często płacimy za markę a nie działania. 

Aczkolwiek widzisz ładne opakowanie i zachęcający opis działania na zmarszczki, zwężający pory, na dzień na noc. Można by wymieniać w nieskończoność.
Spośród znanych mi marek kosmetycznych nie znam takiej, której większość kosmetyków była by rewelacyjna. Istnieją marki z prawdziwymi perełkami i też takie które mają totalne buble.


Ja osobiście mam swojego faworyta marka Ziaja.Jedni kochają inni nienawidzą . Konkretnie mam na myśli linie - Liście Manuka.




Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom - Pasta jest bardzo gęsta - dla mnie to plus, gdyż podczas aplikacji nic nie spływało i nie ściekało. W jej konsystencji wyczuwalne są także duże ilości małych drobinek peelingu. Stosowana dwa razy w tygodniu daje pożądany efekt oczyszczenia cery.

Tonik zwężający pory na dzień / na noc - Super mi się sprawdził, odświeża buzię, tonizuje i zwęża pory co zauważyłam. Poza tym pięknie pachnie, posiada atomizer co jest ogromnym plusem, ponieważ dozujemy bezpośrednio na twarz.

Żel myjący normalizujący na dzień / na noc - Pierwsza zaleta - pompka !

Naciskasz i masz odpowiednią ilość - duży plus. Produkt nie podrażnia mojej skóry co lubię, chociaż po umyciu mamy uczucie ściągniętej skóry. Po jego zastosowaniu polecam użyć kremu.



Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc - Hit !! Ten krem jest dla mnie hitem. Od zawsze miałam problem z tłustą cerą i nieprzyjaciółmi na twarzy. Stosuję go jakieś pół roku, i muszę powiedzieć że nieprzyjaciele pojawiają się bardzo rzadko. Wydajny, ładnie pachnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger