BE SEXY! LINGERIE






Która kobieta nie lubi sexownej bielizny? Ja tam na poprawę humoru wolę kupić fajną bieliznę jak kolejną parę szpilek w których za często nie chodzę. Mając na sobie taką bieliznę nawet na co dzień czuję się bardziej kobieco, czerwona, czarna, butelkowa zieleń - ubiorę każdy kolor (nie każdy fason)
Mamy miesiąc luty, za kilka dni walentynki wiem że nie każdy je obchodzi, jednak ja na ich cześć ubieram czerwoną ulubioną bieliznę.

Załapałam się na kilka wyprzedaży w tym roku i dwie perełki kupiłam dosłownie za grosze

Czerwony komplet z Primark

Sexy czerwone body
Leży idealnie, bardzo sexowny, biust ładnie układa się w tych miseczkach 




Czarny stanik Primark 

Pięknie leży, sprawdzi się nie tylko na walentynkowy wieczór, spokojnie można go ubrać pod koszulę. Biust pięknie się w nim układa.





Znam swój rozmiar - na moje szczęście, oczywiście nie każda firma ma taką samą rozmiarówkę ale w dzisiejszych czasach zawsze możemy zrobić wymianę - zwrot. Lubię robić zakupy przez internet ze względu na ograniczony czas, zazwyczaj wybieram jedna z tych angielskich stron gdzie znajdziecie nie tylko seksowną bieliznę. Na walentynki znajdziecie na nich wiele ofert i obniżek cenowych, zachęcam do zakupów.





Pamiętajcie że nie tylko szpilki sprawiają że czujemy się kobieco, z okazji nadchodzącego 14 lutego "Dnia Walentego" życzę Wam dużo miłości,partnera, przyjaciela. Wszystkiego czego same sobie życzycie. Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Pozdrawiam serdecznie. TheAlenGlam


6 komentarzy:

  1. Czarny zestaw jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycje robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie nosiłam seksownej bielizny, głównie dlatego, że najważniejszy jest dla mnie komfort, a dawno nie miałam niczego zarówno wygodnego i seksownego... W każdym razie ładna bielizna zawsze podnosi pewność siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda wygoda jest dla mnie równie ważna, ale warto szukać wiele firm oferuje bieliznę seksowną a zarazem wygodną :) 100% dla pewności siebie w takiej bieliźnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger