SUNDAY BRANCH - YANKEE CANDLE SPRING COLLECTION 2019



NOWA KOLEKCJA YANKEE CANDLE - SUNDAY BRANCH




Yankee Candle niedawno wypuściło swoją wiosenną kolekcję, jak już niektórzy mnie znają jestem freakiem zapachów tej firmy. Najnowsza kolekcja składa się z aktualnie pięciu nut zapachowych, każdej wielkości, ja stałam się posiadaczką 3 wosków które najbardziej przypadły mi do gustu.
Jak wiecie ja lubię mieszać i zmieniać zapachy dosyć często, lubię kupować duże słoje ale niestety nie zawsze wypalam je do końca(tak już mam). Dlatego częściej sięgam po małe tartaletki. Moją kolekcję powiększyły: Blush Bouquet, Floral Candy,Sweet Morning Rose



YANKEE CANDLE BLUSH BOUQUET



Opis producenta 


Radosne różowe peonie, lilie i kwiaty cytrusów ułożone w bukiecie, który idealnie prezentuje się na środku stołu"

Nuty zapachowe




  • nuty górne: kwiat kwitnącej wiśni 
  • nuty środkowe: piwonia, słodki groszek, lilia 
  • nuty dolne: bursztyn


  • Moja opinia

    Zdecydowanie mój faworyt, pachnie pięknie świeżo, jak zmysłowe kobiece perfumy. Spodziewałam się bardziej kwiatowego zapachu, a tu ku mojemu zaskoczeniu zapach obłęd. Wosk ma mocny zapach ale nie intensywny, zapaliłam go w pokoju dziennym który mamy połączony z jadalnią, nie sprawdził się na tak duże pomieszczenie. Natomiast w moim gabinecie, zapach unosi się jeszcze przez jakiś czas od zagaszenia. 


    YANKEE CANDLE FLORAL CANDLE



    Opis producenta


    Kolorowe kwiatki błyszczące kryształkami cukru i delikatnie ułożone na kremowej polewie
    Nuty zapachowe 

    • nuty górne: łyżeczka cukru, brzoskwiniowy nektar, porzeczka
    • uty środkowe: delikatne płatki jaśminu, czarny bez, wiciokrzew
    • nuty dolne: słodki fiołek 

    Moja opinia

    Kolejny piękny zapach z tej kolekcji, pierwsze skojarzenie - piękne perfumy! Zapach słodki a jednocześnie lekki i świeży. Po odpaleniu piękny słodko - kwiatowo - owocowy, mogę przyznać że nie jest tak intensywny, moim zdaniem nadaje się do niewielkich pomieszczeń. 


    YANKEE CANDLE SWEET MORNING ROSE 



    Opinia producenta 
    Śliczne, różowe ciasteczka artystycznie wykończone delikatnymi płatkami róż.


    Nuty zapachowe 

    • nuty górne: gruszka, woda lekko opadajaca na płatku róży 
    • nuty środkowe: słodkie płatki róży, lilia, olejek Ylang Ylang
    • nuty dolne: piżmo, mięciutkie pianki


    Moja opinia 

    Obłęd! Zabójczo pięknie pachnie, uwielbiam zapach róż a w tym połączeniu to jest definitywnie mój faworyt. Słodycz gruszki z połączeniem róży daje intensywny zapach który wypełnił całe duże pomieszczenie dzienne i jadalnię, dość mocny. Polecam naprawdę piękny.



    PAMIĘTACIE JAK USUNĄĆ WOSK Z KOMINKA ? 

    Wosk z kominka usuwamy najlepiej i najłatwiej po wcześniejszym zamrożeniu kielicha kominka. Jeśli jednak posiadacie kominek bez ruchomego kielicha, najlepiej zapalić tealight na kilka sekund to ułatwi nam pozbycie się wypalonego wosku. Pamiętaj nigdy nie używaj ostrych przedmiotów do wydrapania wosku, może to jedynie uszkodzić ceramiczny kominek. 




    Mam nadzieję że spodobał wam się mój post, a może wy macie jakieś ulubione zapachy, świece, woski które warte są polecenia? Dajcie znać chętnie się z tym zapoznam, a dziś zapraszam was do komentowania i obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie TheAlenGlam


    4 komentarze:

    1. ja dopiero w tym roku zaczęłam przygodę z woskami:D i to serio uzależnia, ciągle chce się więcej i więcej! Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To prawda :) jeden się kończy otwieram kolejny i tak w kółko ;) obserwuje pozdrawiam serdecznie, jeszcze wpadnę:)

        Usuń
    2. Oj te ciasteczka artystyczne mnie bardzo kuszą :D

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger