Clinique - Beyond Perfecting Foundation + Concealer







Będąc na zakupach w dużej galerii handlowej natknęłam się na stoisko Clinique, przeglądając co mają nowego natrafiłam na podkład i korektor w jednym ❤️ ładne opakowanie i odpowiednio dobrany kolor przekonało mnie od razu 😊 zapraszam was na krótki wpis i moja ocenę tego podkładu.



Beyond Perfecting Foundation + Concealer

Opis producenta
Clinique przedstawia NOWY podkład + korektor Beyond Perfecting Foundation + Concealer, który sprawi, że Twoja cera będzie wyglądać nieskazitelnie przez cały dzień. Wypróbuj formułę 2 w 1, a uzyskasz efekt pełnego krycia bez obciążania skóry grubą warstwą podkładu. Przekonaj się, że Twoja cera może wyglądać idealnie bez względu na czas i miejsce.


Moja opinia 

Podkład ma lekką, pozwalającą oddychać formułę która dostosowuje się do indywidualnych potrzeb skóry, nie wysusza wręcz odwrotnie przesuszone obszary skóry zostają fajnie nawilżone. Przeznaczeniem podkładu jest zamaskowanie niedoskonałości, wyrównanie kolorytu, moim zdaniem naprawdę dają radę. Podkład idealnie wpasowuje się w skórę twarzy, dzięki zawartości specjalnych polimerów bardzo łatwo i gładko się go rozprowadza. Jak już pewnie wiecie jestem posiadaczką cery mieszanej z dużym przetłuszczaniem w strefie T, podkład Beyond Perfecting Foundation + Concealer sprawdza się u mnie fantastycznie, piszę to zupełnie szczerze. Codziennie rano po odpowiedniej pielęgnacji nakładam podkład na twarz, nakładam go beauty blenderem, rzadko używam bazy pod makijaż zazwyczaj tylko krem, podkład utrzymuje się świetnie przez 10h. Może jedynie przez zmianę temperatury po około 5 godzinach zaczyna świecić się mój nos, ale to nic nowego poza tym trzyma się bez zarzutów. 




Beyond Perfecting Foundation + Concealer - podkład znajduje się w szklanej dizajnerskiej buteleczce która przyciąga uwagę, posiada bardzo aplikator który umożliwia nam nałożenie odpowiedniej ilości podkładu, już niewielka ilość pozwala na bardzo fajne lekkie krycie. Ja osobiście nie lubię efektu maski, poza tym moja skóra nie potrzebuje dużej ilości podkładu.



Marka Clinique wypuściła na rynek 28 odcieni
Mój odcień to : 02 Alabaster 
Cena: 159 zł (douglas) można złapać również za 110 zł w drogeriach internetowych 

Zalety :


  • dobre krycie
  • nawilżenie
  • naturalny look
  • dodaje skórze blasku
  • trwałość
  • buteleczka 
  • aplikator 




Dziewczyny może Wy macie jakieś opinie na temat tego podkładu ? Zapraszam Was bardzo serdecznie do komentowania i obserwowania oczywiście. Pozdrawiam cieplutko TheAlenGlam

14 komentarzy:

  1. Ja do tej marki przyzwyczajam się powoli. Na razie jestem na etapie kredki czarnej do oczu, którą kupiłam w zestawie na święta i bardzo niemiło mi się zrobiło jak po mc ona się skończyła.Stąd mam troszkę obawę czy jak kupię ten podkład to też mi się szybko skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mnie to jest on wydajny, jedno zamoczenie aplikator wystarczy mi na dobre krycie 😊

      Usuń
  2. Uwielbiam ta markę, ale tego podkładu nie używałam. Chętnie spróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład clinique dostałam od mojej cioci i absolutnie się w nim zakochałam od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem na etapie szukania dobrego podkładu. Chętnie wybiorę się do drogerii i zobaczę go na żywo, ponieważ nie miałam wcześniej do czynienia z tą markę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapytać o próbki, zawsze warto spróbować zanim kupi się cały produkt to fajna sprawa żeby sprawdzić na sobie zanim wyda się ponad 100 zł

      Usuń
  5. Jest świetny mi pasuje i od dawna nie byłam tak zadowolona z podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę! Opis tak zachęcający, ale cena tak bardzo nie... 😂 przyznam szczerze, że nie jestem fanką wydawania na podkład więcej, niż 60 zł. Raz tak zaszalałam i butelka z produktem leży do teraz wśród sterty kosmetyków nieużywanych... Ach! Ale cieszę się, że Tobie się sprawdził, a ja mogłam liczyć na wspaniałą recenzję 🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, rozumiem że każda z nas ma różne limity poproś w drogerii o kilka próbek zawsze możesz sprawdzić jak on się zachowa na Twojej twarzy czy się z nim polubisz, pozdrawiam serdecznie ❤😉😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger