Makeup'owe love #2

Revolution Conceal and Define Concealer




Zawsze byłam święcie przekonana że nie potrzebuję korektora, był brak cieni pod oczami a używając podkładu jechałam po całej twarzy. Od kiedy pod oczami pojawiły mi się cienie stwierdziłam o nie! Trzeba zainwestować w korektor, na początek jakiś tańszy aby sprawdzić... hmm kupiłam ten korektor w jednej z słynnych angielskich drogerii. Cena petarda, a co sądzę o zakupie ? Zapraszam do mojej krótkiej recenzji.


Jak już wszyscy dobrze wiemy marka Makeup Revolution zawojowała na rynku, w swoim asortymencie posiada kosmetyki do makijażu w bardzo przystępnych cenach. Patety do makijażu tej marki są hitem internetu! Pigmentacja to prawdziwa petarda, a ich cena! Aż mówi żeby to kupić :) 

Moim najnowszym nabytkiem jest korektor pod oczy Conceal & Define Concealer, który potrafi zamaskować naprawdę każdą niedoskonałość naszej cery, plusem jest to że nie wygląda to sztucznie.
Korektor posiada fajny aplikator, który umożliwia łatwą aplikacje gęstego produktu, zazwyczaj wystarczy max trzy kropeczki pod oczami, ja osobiście rozprowadzam korektor gąbeczką. Przy czym zanim położę korektor nakładam krem pod oczy, jeśli coś mi nie odpowiada staram się poprawić makijaż opuszkiem palca. Nie zbiera mi się w zmarszczkach zawsze po aplikacji dokładnie przypudrowuję. Jego jedyna wada w mojej opinii to produkt jest mało wydajny, pod koniec opakowania ciężko wydostać resztki z buteleczki.
Aktualnie posiadam kolor C5 który teraz wydaje mi się zbyt ciemny, przy najbliższej wizycie w drogerii kupię jaśniejszy odcień !



Produkt znajduje się w bardzo eleganckim opakowaniu, wprawdzie wygląda jak szminka.
Jego koszt wacha się w granicach 20 zł za 4g produkt. Ma ogromną gamę kolorów więc każdy może znaleźć coś dla siebie. 


Zalety:
  • redukuje niedoskonałości cery
  • dobrze napigmentowany
  • konsystencja nie podkreśla zmarszczek
  • nie wysusza 
  • szeroki wybór kolorów
  • cena  



Może Wy macie jakąś przygodę, opinię na temat tego korektora? Podziel się będzie mi bardzo miło, zapraszam serdecznie do komentowania i obserwowania mojego bloga - zostawiając ślad na pewno wpadnę i do Ciebie z wizytą :) Pozdrawiam serdecznie TheAlenGlam

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą firmę ! kosmetyki mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o tym korektorze. Sama jeszcze go nie miałam, ale jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra go używa i jest zadowolona, jak następnym razem się z nią spotkam to wypróbuję. MArkę znam, mają naprawdę fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger