Dla Niego - pomysły na prezent dla mężczyzny



Zawsze mam z tym problem, wszak mój mężczyzna nie jest wymagający ale lubię jak ładnie wygląda. Z pomysłem na prezent mam zawsze dużo kłopotu, niedawno obchodził swoje urodziny głowiłam się godzinami, co kupić mężczyźnie który ma wszystko ? Coś eleganckiego ? przydatnego ? Mam coś co zawsze się przydaje, jest użyteczne, a co najważniejsze podoba się mnie (śmiech).



Koszula
Koszule są zawsze trafionym pomysłem, o ile znamy rozmiar obdarowywanego. Przydają się na każdą okazję do pracy, biura czy na wieczorną kolację, okazji jest dużo można tak jak mów brat chodzić w koszulach non stop! Kolorystycznie mamy ogromny wybór, biała w prążki, biała czysta, wzory itp. Kobieta dobrze wie w czym mężczyzna będzie wyglądał elegancko i męsko.






Zegarek
O gustach się nie dyskutuje, każdy lubi coś innego elegancki , sportowy czy może dwa w jednym.
Skórzany pasek, bransoletka, czy materiał. Dobierzmy taki który będzie pasował do obdarowanej osoby, lub można zawsze podpytać co dana osoba lubi. Na rynku mamy ogromny wybór, zerknijcie na moje propozycje.
Portfel lub etui
Ponadczasowe są skórzane portfele czy też etui na wizytówki lub klucze. Znam gust mojego mężczyzny i wiem że oni nie lubią nieporęcznych portfeli, duże portfele są dla kobiet. Facet zazwyczaj ma go w kieszeni, więc powinien być mały, mieć podstawowe przegródki na karty, dowód, prawo jazdy itp. Skórzane portfele są wytrzymałe, etui również polecam poręczne, u nas się sprawdza nie trzeba się martwić że zgubiłeś klucze.




Perfumy
Uwielbiam jak przechodząc obok jakiegoś mężczyzny wyczuwam piękne perfumy, coś wspaniałego. Dla swojego ukochanego wybieram chyba bardziej te które mi się podobają, zawsze jest zadowolony z mojego wyboru. Perfumy dla niego muszą być wyraziste, trwałe i seksownie pachnieć. Oto kilka jego ulubionych



Zazwyczaj zakupy robimy w sklepach stacjonarnych, lubię TK Maxx. Zakupy internetowe są ogromną wygodą jeśli nie mamy czasu na bieganie po sklepach, plusem tych zakupów jest darmowa wymiana,i zwrot do 30 dni ogromny plus, za tą opcję lubię Zalando i ANSWEAR. Kupujesz wysyłają do domu mierzysz a jeśli nie pasuje oddajesz, sama przyjemność, poza tym można upolować niezłe perełki, jest też dużo kodów zniżkowych. Polecam warto robić takie zakupy. 

1 komentarz:

  1. W tym roku na prezent dla swojego mężczyzny wybrałam pióro Parker. Jesteśmy ze sobą tyle lat, że wiele prezentów przewinęło się już w międzyczasie. A teraz postanowiłam wybrać coś bardziej praktycznego, co na pewno przyda mu się w pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger