Barry M. Matte Me Up - Lip Kit


BarryM Matte Me Up -Lip Kit Matte Liquid Lip Paint - Lip Liner






Tak uwielbiam pomadki, błyszczyki, szminki! Tak jestem freakiem jeśli chodzi o ten temat, naprawdę to lubię. Kiedy widzę coś na promocji, jakąś nowość w moim ulubionym kolorze biorę! Te zestawy dorwałam kiedyś na promocji - nie mogłam się oprzeć. 

Matte Liquid Lip Paint

Jest to mocno napigmentowana matowa pomadka, w zestawie z konturówką tworzą duet doskonały. Konturówką bardzo łatwo się maluje wręcz powiedziała bym miękko sunie po ustach. Zakupiłam ją w trzech kolorach : Bespoke, Runway, Pose 







Pomadka ma bardzo dobre krycie, pewnie zastanawiacie się jak z trwałością - jadłam, piłam i poprawiłam ją raz a to było po około 7 godzinach. Nie wysuszyła mi ust, wręcz odwrotnie czym jestem mile zaskoczona. Wykończenie satynowe, nie skleja ust, naprawdę dobrze się nosi. Koszt takiej pomadki w Polsce 29,90 zł Pojemność pomadki to 27,6g. Występują w 5 odcieniach, największą dostępność mają w drogeriach UK np. Superdrug itp.





A może w waszych kosmetyczkach znajdują się jakieś fajne pomadki które warto przetestować? może macie ochotę się tym podzielić, chętnie poczytam.
Zapraszam serdecznie do komentowania, obserwowania mojego bloga.
Zostaw po sobie ślad postaram się  również zaglądnąć do twojego królestwa.
Pozdrawiam serdecznie TheAlenGlam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger