MAŁYMI KROCZKAMI PRZED SIEBIE - MÓJ ROK.




Jak zacząć ? Oto jest pytanie, nie było mnie tu dość długo, nie żebym nie zaglądała ale tamten czas nie był dla mnie. Dużo się wydarzyło, może za szybko chciałam złapać wszystkie sroczki za ogon - w ubiegłym roku wiele razy otwierałam stronę "Nowy post" zawsze brakowało czasu na "coś"


Nowy roku - nie uciekaj za szybko. Postawiłam sobie cel systematyczność. Lubię pisać, mam naprawdę dużo pomysłów chciała bym tylko żeby nigdy nie zabrakło mi na nie czasu. Podziwiam osoby z blogosfery, naprawdę wielki szacunek dla nich! Pracujące na pełen etat kobiety, mężczyźni mam nadzieję że kiedyś będę tam gdzie Wy. 



W nowym roku życzę żeby nigdy nie zabrakło tematów, uśmiechu i czego sami sobie życzycie. Z całego serca wszystkiego najlepszego dla wszystkich. Pozdrawiam serdecznie mam nadzieję że to będzie mój rok!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger